19 Mayıs 2013

Goomass nedir, nasıl para kazanılır

İnternette hiç para harcamadan, sermayesiz olarak sadece tanıtım yazıları yazarak yılda 30.000 TL kazanmak mümkün mü? Evet, GooMass ile mümkün!

İnternetten para kazanma yolları içersinde en etkili, dünyada en popüler ve en çok kazandıran sistemlerinden biri olan online satış ortaklığı sistemi (Affiliate Marketing) ile her gün yüzlerce dolar kazanmak ve bunu kısa bir süre içersinde gerçekleştirmek istermisiniz?

Bu işe başlamadan önce ilk etapta ön yargılarınızdan kurtulmanız gerekiyor. Önce kesinlikle internetten para kazanmanın mümkün olduğunun bilincine varmış olmalısınız. Aksi taktirde burada yazdıklarımız pek ilginizi çekmeyecektir.
Bu makaleyi okuduktan sonra tüm önyargılarınızdan kurtulacak ve olumsuz deneyimlerinizin profesyonelce üstesinden gelerek evden para kazanma yolları içersinde en etkili, dünyada en popüler, en çok kazandıran sistemleri ve stratejileri görsel anlatımlar ve uygulamalarla kolayca öğreneceksiniz.
Haklısınız, bu işe başlamadan önce herkes internetten para kazanmanın çok zor olduğunu düşünür. Kendi gözlerinizle görene kadar belki inanmayabilirsiniz. Fakat ilk kazançlaınız hesabınıza yattığında ve o ilk 100$’ı avuçlarınızın içersinde hissettiğinizde inanılmaz bir motivasyon oluşacak.Satış ortaklığı sistemi internetten para kazanma yolları içersinde dünyada büyük bir sektör oluşturdu. Satış ortaklığı sisteminini üstün bir başarı ile uygulayan ve aynı zamanda Goomass internetten para kazanma kiti ile profesyonel danışmanlık yapan Cüneyt Seçkin Aykaç yakın zamanda bu işin ne kadar gerçek olduğunu çektiği videolar ile pek çok kez kanıtladı.
İnternetten para kazanma yolları başlığı ile araştırma yaptığınızda karşınıza çok fazla içerikçe zayıf ve çöp diyebileceğimiz bilgi çıkar. Bu önerilen sistemler genelde “Network Marketing” üzerine kuruludur. Yani şu bildiğimiz klasik saadet zinciri üye olma sistemleri. Bunların kimseye bir şey kazandırmadığı, kazandırsa bile çok küçük rakamlar olduğunu artık herkes biliyor. 
Önce videoyu izleyin daha sonra benim hikayem ve 30 bin TL'yi nasıl kazandığımı anlatmak istiyorum.
Peki benim hikayem;
İşten ayrıldığım ve bu nedenle para sıkıntısı çektiğim günlerde internetten para kazanma fikrine kapıldım. Arayış içinde olduğum bu dönemde kafamda tek bir soru vardı; acaba hangi yöntem işe yarıyor? Kafanızın karışık olduğunu ve seçim yapmakta zorlandığınızı biliyorum. Herkesin farklı bir yöntem savunması karar vermenizi güçleştiriyor. Karşınıza doğru bilgiler kadar yanlış ya da eksik bilgiler de çıkacaktır. 

Bunları size neden anlatıyorum?

Çünkü bende bir zamanlar sizinle aynı durumdaydım, en sıkıntılı anımda son bir umut olarak internetten para kazanma fikrine yöneldim. Ve aldığım yanlış kararlar bana boşuna vakit kaybettirdi. Kısacası sizin de benim gibi bir hataya düşmenizi istemiyorum.
Şimdi bir yılda 30 bin TL parayı nasıl ve hangi yöntemle kazandığımı açıklamaya çalışayım.
Bu parayı kazanmak için uyguladığım teknik satış ortaklığıdır. Daha çok affiliate marketing olarak bilinen bu teknik tüm dünyada en güvenilir ve en kazançlı sistem olarak lanse ediliyor.  Bu teknik ile para harcamanıza gerek olmadan sadece tanıtım yazıları hazırlayarak kazanç elde edebilir, Google gibi arama motorlarında reklam yayınlayarak kazancınıza kazanç katabilirsiniz.

Neden Google ?
Google internet dünyasındaki en etkili ve başarılı reklam platformudur. Google üzerinden hergün 200 milyon arama yapılmaktadır. Bu potansiyelin ne demek olduğunu hiç düşündünüz mü? Google sayesinde her gün yüz binlerce ürün alıcılarıyla buluşuyor. Bu büyük para kaynağının farkında mısınız?
İnternetten para kazanmak için iki faktörün bir araya gelmesi gerekiyor. İlki doğru tekniği bulmak, ikincisi ise bu tekniği eksiksiz anlatan bir kaynaktan öğrenmektir. Elimizde %100 kazanç getiren bir teknik olduğuna göre sıra bu işi tüm hatlarıyla anlatan bir kaynak bulmaya geldi.

Ben satış ortaklığı sistemini Goomass internetten para kazanma kiti ile öğrendim.
Goomass İnternetten Para Kazanma Kiti Nedir?

Goomass, online satış ortaklığı yaparak internetten nasıl para kazanılacağını tüm hatlarıyla anlatan eğitim setidir. Verilen tüm eğitimler internet konusunda hiçbir tecrübesi olmayan kişilere göre planlanmıştır.

Goomass eğitim kitinin hedefi; teknik bilgi ve uzmanlık gerektiren karmaşık işlere gerek duymadan Google, Facebook ve Twitter gibi alanları kullanarak kazanç elde etmenizi sağlamaktır. Size göstermiş olduğum tüm kazançları Goomass sayesinde cebimden bir kuruş para çıkmadan kazandım. Her şey çok açık bir şekilde anlatıldığı için bana kalan tek şey anlatılan teknikleri aynen uygulamak oldu. Anlatılanları uygulamaya geçireceğiniz ilk günler biraz yoğun çalışmanız gerekiyor. Fakat sadece 3-4 gün sonra tecrübe sahibi olacak ve sonrasında günde sadece 1-2 saat zaman ayırarak çok daha fazla kazanacaksınız.

Bence bu eğitim setinin en güzel yani tüm ayrıntıları uygulamalı örnekler ile görsel destekli vermesidir. Böylece tüm sistemi kavramak en fazla 2 gün alıyor ve her ayrıntıyı öğrenmiş oluyorsunuz.  Bundan sonra geriye kalan sadece uygulamaya geçmek oluyor. Ben 3. Gün anlatılanları uygulama başladım ve Goomass ile karşılaşmadan önce bu konularda tecrübem yoktu. Bu eğitim kiti internete olan bakış açımı ve hayatımı büyük ölçüde değiştirdi. Anlatılanları yani elimin altındaki bunca fırsatı bu güne kadar nasıl fark etmedim diye şaşkına döndüm.
GooMass'ın diğer eğitim setlerinden farkı nedir, neden GooMass?

Bu tür eğitimleri hazırlayan kişilerde arayacağınız ilk şart tecrübedir. Eğitimi veren kişi bu işten para kazanıyor mu? Eğer gerçekten kazanıyorsa size vereceği bir şeyler var demektir. Goomass eğitim kitinin resmi sitesine göz attığımızda eğitim setinin sahibi Orçun ve Aytaç beyin satış ortaklığı yaparak 6 ay gibi kısa bir zamanda 45 bin TL kazanç elde etiğini görebiliyoruz. Zaten beni bu eğitim setine çeken asıl konu da buydu.

En popüler para kazanma trendlerinden olan blog yazarak satış ortaklığı GooMass ile çok iyi anlatılmış.

Bu konuda her ayrıntı düşünülmüş. Bir blog oluşturduktan sonra, bakın başınızın çaresine gibi bir durum söz konusu değil. Bu blogu nasıl tasarlamanız ve ne tür yazılar yayınlamanız gerektiğinden tutun da, Google’da nasıl üst sıralara taşıyacağınıza kadar her aşama tek tek anlatılmış.


—Goomass eğitim kiti, sık yapılan güncellemeler sayesinde sizi yeni gelişmeler ve fırsatlar hakkında bilgilendirir. Diğer eğitim seti adı altında satılan kaynakların büyük kısmı aslında sadece bir e-kitaptan ibarettir ve güncellenmez. Zaten pdf formatında bir e-kitabı güncellemek için baştan yazmak gereklidir. Goomass, e-kitap değil, sürekli güncellenen, sadece birkaç hamlede kurulumunu yapabileceğiniz kolay kullanımlı bir yazılımdır.  Konular arasında çok rahat gezinebiliyor ve aradığınıza kısa yollar menüsünden anında ulaşabiliyorsunuz.

 Goomass, eğitime sahip olan üyelerine vermiş olduğu destek ve danışmanlık hizmeti açısından çok iyidir. Bu tür konularda danışmanlık son derece önemlidir.  Bazen takıldığınız alanlar olabilir. Goomass resmi sitesinde bir destek paneli var ve buradan her konuda yardım isteyebiliyoruz.  Orçun bey en kısa sürede geri dönüş yapıyor.

 Bu eğitim kitinin bir diğer güzel yanı ise sık sık güncelleniyor olması ve sizi yeni kazanç fırsatları konusunda sizi bilgilendirmesidir.

 Tüm her şey inanılmaz basit bir anlatım ile görsel ve video destekli olarak kafa karıştırıcı herhangi bir terim kullanılmadan anlatılmış ve eğitimler özellikle sıradan internet kullanıcılarına göre planlanmış. Bu eğitim kitini satın almadan önce beni en çok endişelendiren nokta acaba becerebilir miyim korkusuydu, ama tüm bunların yersiz olduğunu eğitimlerin uygulamalı anlatıldığını ve sıradan internet kullanıcılarına göre hazırlandığını görünce anladım.

 Karşınıza çıkabilecek bir takım kişiler ya da kaynaklar size doğru yöntemleri önerebilir, hatta kendileri bu yöntemler ile para kazanıyor olabilir, ancak sistemi uygulamaya başladığınızda kaynağın yetersiz olması daha da kötüsü eksik ve yanlış olması hayal kırıklığından başka bir şey getirmez.

Kısacası, satış ortaklığı sistemini ve bu sistemi oluşturan tüm yapı taşlarını, gerekli araçları ve en önemlisi yeni gelişmeleri Goomass eğitim kitinde bulabilirsiniz. İnternetten gerçek anlamda para kazanmayı hedefliyorsanız, bu eğitim kiti size kesinlikle yeterli olacaktır.

GooMass ile Sahip Olacağınız ve  Öğreneceksiniz?

GooMass hem satış ortaklığı sistemi ile internetten para kazanmaya adım atanlar, hem de ileri seviyedeki kullanıcılar için tasarlanmış olup geniş bir bilgi dağarcığı ve deneyimi üzerine kuruldu. Bu nedenle her türlü kullanıcı GooMass’da geniş bir bilgiye sahip olacak ve kazançlarını katlayacaktır.
Satış ortaklığı sisteminde ilerledikçe, para kazanmaya başladıkça hep bir adım daha ileri gitmek ve daha çok kazanmak isteyeceksiniz. Her yeni kampanyanız ve her başarınız sizi yeni stratejiler oluşturmaya teşvik ederken ihtiyaçlarınız artacak. Zamanla hem teknik, hem de daha çok stratejiye ihtiyaç duyacaksınız. GooMass işte tüm bu ihtiyaçlarınızı karşılayacak bilgileri 100 ’lerce sayfalık e-kitaplarından oluşan yazılı medya ve etkili görsel medyaları kombine ederek sizlere sunar.
Satış Ortaklığı (Affiliate Marketing) Dünyanın en popüler para kazanma sistemi affiliate marketing milyonlarca insana internet üzerinden para kazanma fırsatı sunuyor. Kanıtladığı başarılı sistemi ile Amazon, eBay, Clickbank, WallMart gibi birçok alışveriş ağına hizmet eden, satış ortaklığı ile komisyon kazanma programına dayanan bu sistem Türkiye’de de yerini almaya başladı. Affiliate marketing eğitim rehberi size satış ortaklığı sistemini A’dan Z’ye anlatarak bu sistemde nasıl başarılı olacağınızı gösteriyor.

ClickBank Eğitimi %75’e varan yüksek komisyonlar kazanabileceğiniz 110.000’in üzerinde aktif satış ortağına ve 70.000 dijital ürüne sahip dünyanın en popüler ve güvenilir satış ortaklığı sistemi. 1998’de kurulan Clickbank, güvenli bir şekilde günde 27.000 den fazla dijital ürün satışı gerçekleştirerek dünyada her 3 saniyede bir satış işlemi yapmakta. 200 den fazla ülkeye hizmet etmekte olan ClickBank internette devamlı yüksek trafik alan lider satış ortaklığı platformudur. Clickbank kitabı, satış ortaklığı.

Amazon Associates Elektronik ürünlerden giyime, kitaplardan arabalara kadar her ürünün satıldığı dünyanın en popüler alışveriş ağlarından biri olan Amazon.com tüm ürünlerini Amazon Associates Satış ortaklığı programı ile sizlere sunuyor. Ziyaretçilerinin tam güvenini kazanmasıyla yüksek bir dönüşüm oranına sahip olan Amazon.com satış ortaklarına güçlü ve zengin bir teknik yapı sunuyor. Türkiye’de ilk ve tek olan Amazon Associates Eğitim Rehberi sizi tüm yönleriyle Amazon satış ortaklığı programı ile tanıştırırarak size en başarılı satış tekniklerini ve stratejilerini öğretiyor.

Xticaret Satış Ortaklığı Türkiyenin yeni satış ortaklığı ağı Xticaret e-kitap ve yazılım gibi dijital ürünlerden yüksek komisyonlar kazanma fırsatını sunuyor. Xticaret eğitim e-kitabı binlerce satış ortağı ile birçok ürünün pazarlanmasına aracılık eden Xticaret Türkçe satış ortaklığına programlarına giriş yapmak ve başarılı olmak için eşsiz bir kaynak. Bu kitap ile Xticaret.com ile satış ortaklığında başarılı olmanın tekniklerini öğreneceksiniz.

SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) İnternetin trafiğini yöneten arama motorlarında ilk sıralara çıkmak için sadece yazılar ve görseller yetmez. SEO ile sitenizin aramalarda üst sıralarda yer almasını sağlayabilir ve bu sayede satışlarınızı katlayabilirsiniz. On-Page faktörlerden anahtar kelime seçimine, içerik optimizasyonundan website yapı planlamasına, LSI sisteminden algoritmalara kadar SEO’nun tüm elementlerini içeren dev bir kaynak; SEO rehberimiz sayesinde hem organik sonuçlarda yükselecek, hem de sitenize daha fazla trafik kazandırarak satışlarınızı arttıracaksınız.

Google Adwords Eğitimi Google’ın ücretli reklamcılık ağı Adwords ile dakikalar içinde müşteriler kazanmaya ve satış yapmaya başlayın. Bütçeniz ne olursa olsun Google’ın reklamcılık ağında reklamlarınızı görüntüleyebilir, müşterilerinizle ürünlerinizi uygun fiyatlara bir araya getirebilirsiniz. Fakat göründüğü kadar kolay olmayan Adwords’ü tam performansıyla kullanmak için bilgiye ve deneyime ihtiyacınız var. Adwords eğitim kitabımız ile size söylenmeyen bilgileri edinebilir ve gerekli deneyimi kısa zamanda kazanarak bir Adwords uzmanı olabilirsiniz.


Yazarak Para Kazanma Her sektörden çeşitli web sitelerine içerikler sağlayarak, yani sadece yazı yazarak internet üzerinden para kazanabilirsiniz. Makale yazarlığı, işe başladığınız ilk günden itibaren para kazanabileceğiniz bir iştir. İş aramayacaksınız, çünkü müşterileriniz zaten hazır. İnternet kullanımının katlanarak arttığı günümüzde web siteleri internet kullanıcılarının taleplerine yetişemez durumdadır. Bu sebeple internetin her alanında ve hemen hemen her konuda makale yazarlarına büyük bir talep var. Yazarak Para Kazanma eğitimi ile hızlıca, ilk günden para kazanmaya başlayacaksınız.

Niş Pazar Avcısı İnsanları zengin eden stratejilerin bir çoğunun arkasında onların keşfettikleri niş pazarlar yer almaktadır. Deneyimlerimizin sonucunda şunu biliyoruz ki, herkes kendini zengin edecek niş pazarlar bulabilir. Bu rehberle beraber internette niş pazarları bulmanın en kolay yöntemlerini öğreneceksiniz. Bu rehberin size sunacağı yöntem ve araçları kullanarak siz de internetten para kazanacaksınız. 



GooMass Eğitim Kiti ile sahip olacağınız bonusları öğrenmek ve daha fazlası için buraya tıklayınız

Bu eğitim seti ile yaklaşık olarak 4 ay önce karşılaştım. Eğitim setinin resmi sitesindeki referansları görünce gerçekten şaşırdım. Eğitim setinde anlatılanları uygulayarak sadece 1 ay gibi kısa bir sürece binlerce dolar kazananlar var. Anlatılanları uygulamaya başladığımdan beri kazancım her geçen gün katlanarak artıyor. Aşağıda son 15 günlük kazancımı görebilirsiniz. 
Kazanç ekranımda gördüğünüz 1500 TL hesabımda ve sadece 15 günlük bir kazanç
GooMass Eğitim Kitine buradan ulaşabilirsiniz.
Goomass Eğitim Kiti Kullanıcı Yorumları;
Aydın Akar
Goomass setini alalı 2 gün oldu sağlam adımlar atmak ve bütçemi doğru kullanmak için herhangi bir girişimde bulunmadım hala fakat kitapları okurken bugün yaşadığım bir sorunla ilgili destek adresine bir mail attım çay içip döndüğümde Cüneyt Bey’in bana dönmüş olduğunu gördüm ilginiz hassasiyetiniz bu seti hazırlamada gösterdiğiniz özveri için candan teşekkürler…

Ender Öztan
İnternetten para kazanma üzerine sayısız kaynak var günümüzde ve ben şahsen bunların birçoğunu denediğimi söyleyebilirim. Herşeyden önce GooMass Destek servisi müthiş çalışıyor. Her ne sorduysam çok kısa bir zaman içerisinde sorunumla ilgilenildi ve çözüm bulundu. Özellikle Orçun Bey’e teşekkürlerimi sunuyorum. Eğer internetten para kazanmak niyetinde ciddiyseniz bu kaynakla tüm detayları öğrenebilirsiniz. GooMass’ı piyasadaki aynı iddaada bulunan benzerleriyle kıyaslamak bile büyük haksızlık olur bence. Ben aldım, okudum, uyguladım ve şu andaki gelişimimden çokta memnunum. GooMass bize sahte hayaller, yalanlar, dolanlarla gelmiyor. Konu ne ise en ince detayına kadar akıcı bir şekilde öğretmeyi amaçlıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

Gökhan Sarıkaya
GooMass benim gibi yeteneksiz okuduğunu anlamayan ya da yeteneğini kullanamayan başarısız kişilere bile para kazandırıp bu işi yaptıracak kadar detaylı hazırlanmış harika bi eğitim sistemi bunun kanıtı ve örneği benim. En iyi özelliğide aldığım gibi kalmadı sürekli güncellendi yenilendi GooMassı hazırlayanlara teşekkürler : )

Cüneyt Özkan
GooMass eğitim kitini yaklaşık 3 hafta önce aldım. Piyasadaki diğer Satış Ortaklığı setlerinden oldukça düzenli ve disiplinli bir şekilde hazırlanmış zengin bir içeriğe sahip fazla detaya girmeden eğer bu işi yapmak istiyorsanız GooMass ile başlayın derim.

5 yorum:

  1. Hiç internetten para kazanma konusunda tecrübesi olmayan bir kişinin kazanabileceğini düşünüyormusunuz?

    YanıtlaSil
  2. Evet.. Goomass Eğitim Kitinde vurgulanan en önemli özellik o diyebilirim. İnternetten para kazanma konusunda sıfır bilgi sahibi olanlardan en profesyonel kişilere kadar her kesime hitap eden bir set.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten güzel ve mantıklı bir uygulama dizisi izleyerek bu paraları kazanan birçok kişiden biri olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzel bir uygulama paylaşımınız için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir makale olmuş emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil